KABINY LAKIERNICZE
    dane techniczne
    opis budowy
BOKSY LAKIERNICZE
STREFY PRZYGOTOWAWCZE
FILTRY DO KABIN
AIR SPEED
ŚCIANY LAKIERNICZE
 

   > KABINY LAKIERNICZE > OPIS BUDOWY
> KORPUS
Struktura panelowa wykonana z blach wielokrotnie malowanych metodą proszkową na biało. Panele łączone są ze sobą za pomocą śrub i specjalnego systemu zatrzasków (nie wykonuje się żadnych prac spawalniczych). Izolację termiczną stanowi wełna mineralna niepalna (zgodna z normą DIN 4102 o grubości 50mm). Ten rodzaj konstrukcji zapewnia minimalizację strat ciepła w trakcie suszenia i lakierowania. Dach korpusu kabiny jest wykonany także z elementów panelowych ocieplonych wełną mineralną.

> FRONT
Front kabiny wyposażony jest w czteroskrzydłowe drzwi, pozwalające na otwarcie kabiny na prawie całą jej szerokość. Otwór w świetle drzwi ma wymiary 2720mm wysokość, oraz 3280mm szerokość. Każde skrzydło posiada podwójne szyby oraz zaawansowany system docisku uszczelek. Drzwi posiadają uszczelki z profilu gumowego odpornego na działanie rozpuszczalników i wysokich temperatur.

> OŚWIETLENIE
Modułowe oprawy oświetleniowe hermetyczne od środka kabiny. Umieszczone po obu stronach kabiny, na całej długości korpusu pod kątem 45 stopni. W zależności od modelu jest to 10 lub 12 lamp oświetleniowych, w każdej po cztery świetlówki o mocy 1400 W. Długość światła zbliżona do długości światła dziennego.

> GENERATOR
Zbudowany z konstrukcji paneli z blachy ocynkowanej o grubości 1,5 mm, ocieplony wełną mineralną montowany na śruby. Budowa generatora dzięki zastosowaniu odpowiednich kierownic powietrza wymusza łatwy przepływ powietrza. Dla wytworzenia odpowiednio dużej ilości powietrza firma AIRTECH stosuje cichobieżne, dwustrumieniowe wentylatory odśrodkowe napędzane silnikami elektrycznymi odpowiedniej mocy, za pomocą pasków klinowych. Zalety takiego rozwiązania : znacznie większa wydajność powietrza uzyskana z 1 KW. mocy silnika, brak sztywnego połączenia nie ma możliwości przenoszenia drgań co znacznie ogranicza hałas, możliwość regulowania prędkości obrotowej wentylatorów poprzez zmianę wielkości kół pasowych znacznie mniej obciążona oś silnika (mała masa wirująca)

> WYMIENNIK CIEPŁA
Zastosowano wysokosprawny układ (wymiennik ciepła - palnik - sterowanie - sonda temp) Pozwala to na utrzymanie w fazie lakierowania maksymalnie stabilnej temperatury. W fazie suszenia zastosowano system recyrkulacji powietrza 90%. System ten daje bardzo szybki wzrost temperatury oraz bardzo równomierne rozłożenie temperatury w kabinie lakierniczej dzięki pracy w 90% w obiegu zamkniętym. Wymiennik ciepła wykonany został z blachy kwasoodpornej, z systemem czterokrotnego obiegu spalin co pozwala na maksymalne wykorzystanie energii cieplnej.

> PALNIK
Palnik dwustopniowy gazowy lub olejowy.

> TABLICA STEROWNICZA
Budowa modułowa, wyłączniki sekcyjne oświetlenia w kabinie, wyłącznik główny Licznik czasu pracy kabiny, wyświetlacz termoregulatora. Tryb automatyczny pozwala ustawić automatycznie (bezobsługowo): przewietrzenie - suszenie -studzenie.

Designed by Studio Multimedialne Arkadia © 2006 Strona główna : O firmie : Oferta : Kontakt